رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: براثر دو حادثه رانندگی شب گذشته در حوزه شهرستان زاهدان، 8نفر مجروح و یک نفر کشته شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۵۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

فریبرز راشدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، افزود: ساعت 20 و 40دقیقه شب گذشته و براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون، در محور زابل به زاهدان در بین دو منطقه حرمک و کوله سنگی، سه نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع رسانی به مرکز فوریت های پزشکی، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مجروحان، مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی، برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان اعزام شدند.

این مسئول افزود: در حادثه دیگری در شب گذشته، ساعت 22 و 5دقیقه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور زاهدان به نصرت آباد واژگون می شود که بر اثر آن یک نفر فوت و 5نفر مصدوم می شوند.

وی گفت: پس از اطلاع رسانی به مرکز فوریت های پزشکی، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مجروحان، مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی، برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان اعزام شدند.

راشدی در پایان خواستار تردد خودروها با سرعت مطمئنه در مسیر های مواصلاتی برای جلوگیری از هرگونه حادثه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات