خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت الاسلام رسول باقری در یادواره شهدا مطرح کرد:
یادواره شهدای روستاهای کجان،خاروان و صالح آباد شهرستان نایین با حضور ویژه پدر شهید محسن حججی برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۷۴۴۵۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین ، یادواره 46 شهید روستاهای کجان ، خاروان و صالح آباد از توابع نایین ،درمسجد روستای کجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول باقری ،سخنران این یادواره با اشاره به مقام بلند شهید اظهار داشت: تجارت با خدا تجارتی است که در آن ضرر نیست ، هرکه خدائی شد ماندگار است و فناپذیر نیست و شهید با گذشتن از جان خود ،به قرب الهی می رسد و جاودانه می شود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت :جایگاه خاص شهید در نزد خداوند، موجب سازندگی و هدایت جامعه می شود و میزان عمل دیگران با شهید سنجیده می شود.

در ادامه برنامه صدا پیشه و شاعر اهل بیت ،کربلائی سیامک رجاور با بیان شیوا و فصیح خود اشعاری در رسای حضرت اباعبد الله الحسین (ع) ، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سرود.

در ادامه یادواره، ذاکر و مداح اهل بیت و از یادگاران دوران 8سال دفاع مقدس ،برادر حاج حسن خاکسار با نوای گرم خود با ذکر مصیبت ،حال و هوای جلسه را با یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و مداحی های اعزام به جبهه های حق علیه باطل برد.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر ، با حضور پدر شهید محسن حججی ، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در ساختمان همجوار مسجد روستای کجان افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها