عملیات پهبادی یمنی‌ها در چارچوب پاسخ تدریجی و رو به افزایش علیه عربستان اجرا شد

حجت الاسلام منتشلو در گفتگویی با اشاره به هدف قرار گرفتن شرکت نفت آرامکو عربستان توسط پهباد‌های نیرو‌های یمنی گفت: عملیات پهبادی یمنی‌ها در چارچوب پاسخ تدریجی و رو به افزایش علیه عربستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۲۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو در گفتگویی با اشاره به هدف قرار گرفتن شرکت نفت آرامکو عربستان توسط پهباد‌های نیرو‌های یمنی گفت: عملیات پهبادی یمنی‌ها در چارچوب پاسخ تدریجی و رو به افزایش علیه عربستان اجرا شد.

وی در ادامه گفت: نیرو‌های مسلح یمن دومین عملیات بازدارندگی را با هدف قرار دادن دو پالایشگاه وابسته به شرکت آرامکو در استان بقیق و هجره خریص عربستان با استفاده از ۱۰ فروند پهپاد انجام داده است، این عملیات پس از عملیات اطلاعاتی دقیق صورت گرفته است.

منتشلو اضافه کرد: این معادله جدیدی است که سید عبدالملک الحوثی در هفدهم آگوست گذشته آن پایه ریزی کرد و در آن ۱۰ پهپاد، حوزه نفتی الشیبه عربستان را هدف قرار دادند. آن عملیات نیز مثل عملیات جدید یمنی‌ها بزرگ و از نظر میزان آتش سوزی گسترده‌تر بود.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: موازنه قوا تا حد زیادی تقریبا تغییر کرده است و همه جهان منتظر اقدامات غیرمنتظره ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است.
 
وی گفت: جهان منتظر است که ضربه بعدی را که یگان موشکی یا پهپادی یمن به اهداف حیاتی و راهبردی در داخل عربستان وارد می‌کند، ببیند. این درحالی است که کسی در جهان منتظر نیست که چیز جدیدی از عربستان در بمباران یمن ببیند.

منتشلو عنوان کرد: عملیات جدیدیمنی ها ثابت کرد که رهبران یمن شعار نمی‌دهند. ثابت کرد که آن‌ها وعده‌ای نمی‌دهند؛ مگر اینکه به تحقق آن اطمینان داشته باشند یا یقین داشته باشند که کار‌ها به سرانجام و مرحله‌ای از موفقیت رسیده است که رسیدن به این اهداف را میسر می‌کندو این عملیات در چارچوب پاسخ تدریجی و رو به افزایش علیه عربستان اجرا شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات