خبرهای داغ:
نائب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه سه پیشنهاد به یونسکو داده شده است، گفت: یکی از آنها ایجاد دفتر منطقه‌ای یونسکو در همدان است که اگر قبول شود کمک می‌کند که این ارتباط حفظ شود و ادامه‌دار باشد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۹۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

پیگیری پیشنهاد ایجاد دفتر منطقه‌ای یونسکو در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید بادامی نجات در نشست خبری همایش راه ابریشم با بیان اینکه سه پیشنهاد به یونسکو داده شده که قبول کند، اظهار داشت: یکی از آنها ایجاد دفتر منطقه‌ای یونسکو در همدان است که اگر قبول شود کمک می‌کند که این ارتباط حفظ شود و ادامه‌دار باشد.

وی ابراز داشت: دومین مورد کشف همدان (پروژه دیسکاوری همدان) است که با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی انجام می‌شود که این خود کمک می‌کند که همدان را در مبدأ سفر بشناسند تا گردشگران خارجی به این شهر هم سفری داشته باشند.

نائب رئیس شورای شهر همدان افزود: سومین مورد سیتی برندینگ (شهر خلاق در حوزه دیزاین) است که این هم پروژه‌ای است که یونسکو دنبال می‌کند و ما کمک می‌کنیم که از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

دبیر اجرایی این همایش نیز در ادامه عنوان کرد: این نشست در اول و دوم مهر ماه برگزار می‌شود و افتتاحیه این مراسم در سالن استانداری است.

حسن محمدی افزود: روز سوم بازدید و گشت شهری برای میهمانان صورت می‌گیرد، روز چهارم آغاز دومین نشست کارشناسی گفتگو و تأثیرات متقابل میان ادیان و معنویات در مسیر جاده ابریشم انجام می‌گیرد،  روز پنجم گشت شهری برای تیم دوم میهمانان که وارد می‌شوند و دومین کنفرانس بین ادیان و گفتگوی بین فرهنگی جاده ابریشم که در روزهای ۶ و ۷ مهر در دانشگاه بوعلی سینا و سایر نشست های تخصصی در هتل باباطاهر برگزار می‌شود.

در پایان این نشست از پوستر همایش رونمایی و دبیرخانه این همایش در تالار قرآن افتتاح شد و حسن محمدی به‌عنوان دبیر اجرایی نشست بین المللی راه ابریشم معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات