فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: فردی که با دستیابی به اطلاعات کارت بانکی از جمله رمز دوم صاحب کار خود اقدام به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب وی کرده بود شناسایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۷۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی در ملایرسرهنگ ‌محمد باقرسلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: فردی که با دستیابی به اطلاعات کارت بانکی از جمله رمز دوم صاحب کار خود اقدام به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب وی کرده بود شناسایی شد.

وی گفت: راننده کامیونی در محل پلیس فتا شهرستان ملایر حضور یافت و مدعی شد که از حسابش مبلغی به صورت غیرمجاز برداشت شده است، که در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در این رابطه با انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد از حساب این فرد مبالغی به صورت اینترنتی به چند حساب منتقل شده است و در ادامه مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکى، با در دست داشتن اطلاعات حساب و اطلاعات کارت عابر بانک از جمله رمز دوم اقدام به برداشت، طی چند فقره کرده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل آمده و اقدامات فنى و پلیسى متهم که مدتی به عنوان شاگرد و کمک راننده با شاکی همکاری داشته و با سوءاستفاده از اعتماد وی به اطلاعات کارت بانکی او دسترسی پیدا کرده بود، شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

سلگی تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی هرگونه ارتباط خود را با موضوع انکار می‌کرد که در مواجهه با ادله و مستندات جمع‌آوری‌شده لب به اعتراف گشود و بیان کرد با توجه به اینکه شاکی پرونده کارت‌بانکی‌اش را در اختیار وی قرار داده است با فعال‌سازی رمز دوم کارت، اقدام به برداشت از حسابش کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات