خبرهای داغ:
برگزاری همایش مهر تحصیلی به همت اداره کل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه وبا حضور مسئولان استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  همایش «مهر تحصیلی» عصر امروز یکشنبه در بقعه امامزاده ابراهیم کرمانشاه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و با حضور مسئولان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در شرایط سخت، تجربه تاریخی نشان داده هر زمان که در کنار هم بودیم توانستیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: در 8 سال دفاع مقدس و هنگام جنگ تحمیلی علیرغم همه تهدیدات و شرایط سخت که سرمایه های مادی و معنوی بسیاری را از ما گرفت،اما این ملت بودند که ایستادند و نسبت به همدیگر مهرورزی کردند و همدیگر را رها نکردند تا به پیروزی رسیدند.

وی بیان داشت: امروز هم که شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته و دشمن با تمام وجود هر گونه حربه ای را که خواسته است به کار گرفته و قصد دارد مردم را از این وضعیت آشفته کند، اما بار دیگر این مردم هستند که باید یار و یاور هم باشند تا از این مسیر به سلامتی عبور کنند.

الهی‌تبار، مهر تحصیلی اوقاف را مصداق این امر دانست و خاطر نشان کرد: چنین حرکت هایی نیاز امروز برای مقابله با عوارض حملات اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور اقشار آسیب پذیر بیشتر مورد تهدید هستند ، چرا که با کاهش سطح درآمد مشکلاتی را از نبود امکانات به واسطه تحریم ها متوجه آنها خواهد شد.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه دانش آموزان تاریخ را رقم می زنند، اظهار داشت: چنین حرکت هایی مهربانی را در ماه مهر رقم می‌زند چه بسا در بین این دانش آموزان، افرادی تاریخ ساز شوند آنچنان که اکثر بزرگان تاریخ زندگی چندان مرفهی نداشتند و عمدتا متوسط بوده اند که مصداق آن شهید رجایی است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا با یک برنامه ریزی منسجم خیرات در اختیار اهل حقش قرار گیرد، گفت: امیدواریم اوقاف بتواند برای نوروز ۹۹ نیز حرکت نویی با استفاده از خیرین انجام دهد و اینها بهانه برای مشارکت در امور خیریه است.

ارسال نظرات