خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه شهدا و خانواده آنها روز عاشورا را درک کردند و لبیک گوی امام حسین(ع) بودند، گفت: امروز عزت نظام اسلامی در دنیا به خاطر عزت شهدای ما است و اگر نظام با قدرت است این قدرت معنوی شهدا و پیروزی خون بر شمشیر است.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۶۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

امروز عزت نظام اسلامی در دنیا به خاطر عزت شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در یادواره شهدای یگان ویژه استان همدان ضمن تسلیت ایام ماه محرم، اظهار داشت: جایگاه شهدا قابل بیان و تفسیر نیست مگر از آیات الهی که بیانگر عظمت شهدا است.

وی با بیان اینکه دنیا محل آزمون است و شهدای ما از این آزمون سربلند بیرون آمدند، گفت: شما خانواده‌های معظم شهدا از آزمون عاشورا سربلند بیرون آمدید و ما باید پاسخگو باشیم این استناد آینده ما است که چقدر ما در این دوران از عاشورا حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ابراز داشت: هر قدر از واقعه عاشورا حمایت کنیم سربلند خواهیم بود و امروز خانواده‌های معظم شهدا سرشان را با افتخار بالا می‌گیرند چراکه روز عاشورا تکرار شد و آنها در عاشوراهای دیگر پاسخ مثبت دادند.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده آنها روز عاشورا را درک کردند و لبیک گوی امام حسین(ع) بودند، تصریح کرد: امروز عزت نظام اسلامی در دنیا به خاطر عزت شهدای ما است و اگر نظام با قدرت است این قدرت معنوی شهدا و پیروزی خون بر شمشیر است.

کامرانی‌صالح با اشاره به عملیات روانی و جنگ اقتصادی دشمن افزود: ما همانطور که در دوران جنگ بخش‌های مختلف داشتیم امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس از جنگ نرم عبور خواهیم کرد و با عنایت الهی طی طریق خواهد شد چراکه برای انقلاب هم تضمین داده شده است.

وی با بیان اینکه۴۰ سال است که معاندین نقشه و توطئه‌های مختلفی دارند که یکی پس از دیگری از بین رفته‌اند، عنوان کرد: از این به بعد نیز در گام دوم انقلاب که زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است باید درست عمل کنیم و همه ما باید گام‌های متعالی را در این مسیر برداریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات