جانباز مستندساز خراسان رضوی تاکید کرد: باید اموری مانند مستندسازی و فیلم‌سازی را با محوریت ایثارگری و معنویت و در راستای انقلاب پیش برد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۶۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی نجات عباسی امشب در نشست اکران مستند «من سلاحم در دست» در پردیس سینمایی هویزه مشهد اظهار داشت: در گذشته با بحث مستند آشنا نبودم، اما از استقبال کم در زمینه مستندسازی در ارتباط با جانبازان اطلاع داشتم، به همین دلیل با وجود عدم استقبال برای فرهنگ‌سازی به این امر روی آوردم.

مستندساز خراسان رضوی ادامه داد: کتاب‌های بسیاری در ارتباط با این حوزه مطالعه و در کلاس‌های متعددی شرکت کردم، از هیچ ارگانی حمایت نمی‌شدم، شرایط بسیار سخت بود، اما به مستندسازی علاقه داشتم و این امر را وظیفه خود می‌دانستم.

وی بیان کرد: دو فیلم که توسط خودم ثبت شده بود از صدا و سیما پخش شد، به زودی کار‌های جدیدم نیز منتشر خواهد شد، یکی از رزمندگان راوی کتاب «جنون مجنون» بود که این کتاب پس از تکمیل مورد استقبال قرار گرفت.

جانباز مستندساز خراسان رضوی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی استان نه تنها کمکی نمی‌کنند بلکه حتی فعالیت ما را در این زمینه بی‌فایده می‌دانند و به ما عدم فعالیت در این زمینه را توصیه می‌کنند.

نجات عباسی ادامه داد: از سه سال گذشته سه کار مختلف از شهید صیاد شیرازی آماده کردم، افراد باید اموری مانند مستندسازی و فیلم‌سازی را با محوریت ایثارگری و معنویت و در راستای انقلاب پیش ببرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها