خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه عنوان «لبیک یا حسین» که در تبلیغات ما نقش بسته یک عنوان عملی و اعتقادی است، گفت: اگر برخی از برنامه‌ها و کلام ما با قصد قربت نباشد ارزشی ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۴۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، واقعه کربلا را دانشگاهی برای درس‌آموزی و عبرت گرفتن دانست و اظهار داشت: واقعه کربلا مجموعه‌ای است برای همه‌کسانی که می‌خواهند مستقل و آزاد زندگی کنند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه انسان‌های عاقل و فهمیده هیچ‌وقت به زندگی زودگذر دنیا توجه نمی‌کنند، تأکید کرد: عمر انسان سرانجامی داشته و تمام می‌شود و برای هر آنچه در دنیا اندوخته باید در آخرت پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه عنوان «لبیک یا حسین» که در تبلیغات ما نقش بسته یک عنوان عملی و اعتقادی است، افزود: اگر برخی از برنامه‌ها و کلام ما با قصد قربت نباشد ارزشی ندارد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در پایان تأکید کرد: باید هر آنچه ائمه (ع) راضی باشند را انجام داد و این ایام بهترین فرصت است که از صمیم قلب لبیک یا حسین بگوییم و درراه، ولی فقیه زمان ثابت‌قدم باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها