با برگزاری مراسمی از برترین‌های آکادمی فوتسال ستاره سازان میبد که در زیرمجموعه پایگاه مالک اشتر میبد فعالیت دارد، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۲۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، فرمانده سپاه ناحیه میبد عصرروز شنبه در مراسمی که با حضور معاون معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد، اعضای شورای شهر، مسئولین بسیج و سپاه میبد، مربیان و خانواده‌های ورزشکاران نونهال و نوجوان برگزارشد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بسیج گفت: فعالیت‌های چشمگیری در مجموعه سپاه در حوزه ورزش در حال انجام است که ازجمله راه اندازی رشته‌های مختلف رزمی، فوتبال، والیبال و... و همچنین فضاسازی برای انجام این فعالیت‌های ورزشی و نیزایجاد سالنی مجهز به کلیه امکانات بدن سازی برای استفاده ورزشکاران در کلیه رشته‌ها می‌باشد.
سرگرد مصطفی بهشتی از اجرای طرح شهید بهنام در پنج مدرسه با هدف ارتباط برقرار کردن بین خانه، مسجد و پایگاه برای تربیت و پرورش هشت میلیون جوان انقلابی پای کار یاد کرد.
وی درادامه اظهارامیدواری به جذب جوانان به سوی فعالیت‌های ورزشی و دور کردن آن‌ها از فضای مجازی به عنوان راهگشایی برای اجرای برنامه‌های آینده نظام انقلاب اسلامی کرد.
مسئول مدرسه فوتسال ستاره سازان نیز با ارائه گزارشی از راه اندازی این آکادمی با همراهی پایگاه مالک اشتر بشنیغان و حوزه یک یا ثارالله میبد گفت:: این آکادمی ۱۳۰ نفر در سه رده سنی ۶ تا هشت سال، هشت تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال را تحت آموزش خود دارد که تا به حال صاحب رتبه‌های برتر در مسابقات شهرستانی و استانی نیزشده اند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات