نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی ارتش در همایش روحانیون نیروهای مسلح:
نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همایش دوسالانه تکریم از روحانیون نیروهای مسلح گفت: این انقلاب از جنس انقلاب کربلاست که نو شوندگی از ویزگی ان است.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۲۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسنی اظهار داشت: انقلاب ما با سایر انقلاب ها تفاوت دارد، مولد است و کهنه نمی‌شود. رسالت ما این است که مقابله به مثل نماییم و امید را در دل ملت تقویت کنیم و آن را جهشی افزایش بدهیم.
وی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب، خودباوری در ملت است. ملت ما خودباورترین شدند، در حالی که زمان قبل از انقلاب، جزو خودباخته ترین ها بودند. دستاورد دوم، ارتقا پیشرفت ها و اقتدار ماست که تولیدات و ییشرفت های علمی و حضور مقتدرانه‌ای در جهان داریم.
حجت الاسلام حسنی ادامه داد: دستاورد سوم حفط و صیانت از تمامیت ارضی کشور است. در زمان‌های گذشته با قراردادهای ننگین و استعماری سرزمین های زیادی از ایران جدا شدند که هر کدام برای خودشان به وسعت یک کشور بودند، اما ما امروز در پرتو ولایت فقیه استقلال داریم و روی پای خودمان ایستاده ایم.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: بعد از پیروزی انقلاب، صدام بعثی با کمک رسمی ۸۴ کشور به این مملکت تاخت تا کشور را منهدم نماید اما ما با تکیه بر خود، استقلال و اتحاد زیر پرچم ولایت ، در برابر دنیا ایستادیم و پیروز این جنگ جهانی شدیم. ملت ایران از عزت خود نمی گذرد و آبرویش را به معامله نمی‌گذارد. یکی از نمونه های این رشادت ها، قهرمانان لشکر ۳۱ عاشوراست.

ارسال نظرات