خبرهای داغ:
سردار سید تیمور حسینی گفت: در نیمه اول امسال ۶ هزار نفر در جاده‌های کشور بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۶۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور در نشست با خبر نگاران در استان سمنان گفت: به دلیل قرار گیری نزدیک به ۶۵ درصد از مجموع یک هزار و کیلومتر مسیر تهران- مشهد در حوزه جغرافیایی استان سمنان و همچنین قرار گیری آزادراه حرم تا حرم و کریدور شمال به جنوب و اتصال آن به کریدور شرق به غرب در محدوده این استان پیش بینی می‌شود بخش اعظمی از این گفتگوی خبری به موضوع مسافرت‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای و آمار‌های این حوزه اختصاص یابد.
او افزود: از سوی دیگر راهور ناجا در سطح کشور به دنبال آن استان سمنان، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید نسبت به پایش جاده‌ها و هوشمندسازی مسیر‌ها مبادرت ورزیده است لذا پیش بینی می‌شود این بحث نیز مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.
سردار سید تیمور حسینی ابراز داشت: در نیمه اول امسال ۶ هزار نفر در جاده‌های کشور بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راه کشور بیان کرد: هدف گذاری ما برای کاهش تلفات جاده‌ای در سال ۹۸، کاهش ۱۲ درصدی بود، ولی آمار‌ها نشان می‌دهد نتوانستیم به این هدف گذاری نزدیک شویم.
نشست سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور کشور با مسئولان ارشد استانی و انتظامی استان سمنان پیش از ظهر یکشنبه در ادامه سفر دو روزه وی به این استان به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد.
به نظر می‌رسد بحث‌های اساسی شامل ایمنی راه‌های حیاتی استان سمنان شامل کریدور شرق به غرب و محور تهران-مشهد، آزادراه حرم تا حرم و کریدور شمال- جنوب و نقش پلیس در کاهش تصادفات جاده‌ای در کنار رفع نقاط حادثه خیز و همراهی همه دستگاه‌های ذی ربط در این نشست مطرح شود.
بررسی نحوه اجرا و نقاط ضعف و قوت طرح‌های تابستانی و ترافیکی پلیس راهور ناجا در تابستان ۹۸ از دیگر محور‌های این نشست خواهد بود.
سردار حسینی برای بازدید از طرح‌های تابستانی راهور ناجا و همچنین برگزاری نشست با مسئولان راهور و انتظامی استان سمنان به این استان سفر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها