نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: مجموعه ها و واحد های تولیدی که فعالیت اقتصادی داشته و احتیاج به نقدینگی دارند باید در حوزه اقتصاد مقاومتی و در مباحث اعتباری مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۲۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور در تالار جلسات شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از استاندار خراسان رضوی که فضای اقتصاد مقاومتی را در استان به جدیت فعال نگه داشته اند، تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته همه تهدید ها را به ظرفیت تبدیل کرده ایم، افزود: امروز موضوع تورم مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده به طوریکه تورم بیش از 40 درصد قدرت خرید مردم را کاهش داده و برای اقشار گوناگون جامعه مشکلاتی ایجاد کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در استان خراسان رضوی طبق آمار رو به کاهش است اما نرخ کنونی قابل دفاع نیست و باید به این مسئله توجه جدی شود.

پژمانفر با اشاره به اینکه پیوند مشکلات اجتماعی با موضوع بیکاری و مسائل اقتصادی قابل انکار نیست، تصریح کرد: مباحثی نظیر رشد آمار طلاق در کشور طی سال گذشته و جاری نگران کننده است و بخشی از آن به واسطه مسائل اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد خراسان رضوی در حوزه کشاورزی متمرکز است، افزود: مجموعه ها و واحد های تولیدی که فعالیت اقتصادی داشته و احتیاج به نقدینگی دارند باید در حوزه اقتصاد مقاومتی و در مباحث اعتباری مورد توجه قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها