خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای یامچی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سازش و تسلیم در قاموس اسلام نیست و ایستادگی و مقاومت بهترین ابراز مقابله با دشمنان اسلام و نظام است
کد خبر: ۹۱۷۴۲۲۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیج استان اذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ال هاشم در یادواره یکصد شهید بخش یامچی مرند، افزود: عاشورا به ما نشان داد مقاومت و ایستادن راه سعادت است و امروز هم همینگونه است، چون در واقع تاریخ تکرار شده است و بازهم همه دنیای مستکبر در برابر امام و امت این امام آرایش جنگی گرفته‌اند.
وی اضافه کرد: در واقعه عاشورا، دشمن امام و یارانش را در محاصره آب قرار داد و امروز هم تحریم های ظالمانه در قالب های مختلف توسط دشمن علیه نظام ایران اسلامی صورت می گیرد، ولی امروز امامی که بیرق را بر دست گرفته است نائب امام زمان(عج) است، اما امت تغییر کرده است، امت امروز آگاه است و امامش را تنها نگذاشته است به همین خاطر است که ماجرای غم انگیز عاشورا بار دیگر در تاریخ تکرار نمی‌شود.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به برخی حرکت در حذف نام شهدا از کوچه و اماکن، تصریح کرد: شهدا همواره زنده هستند با حذف عنوان شهید از نام برخی اماکن عمومی نمیتوانند فرهنگ شهید و شهادت را از بین ببرند.
وی در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و لذا جامعه اسلامی باید منسجم باشد و پیام امام ما این است که سازش و تسلیم در مقابل دشمن، در شأن یک انسان مسلمان نیست و ایستادگی و مقاومت، بهترین ابزار مقابله با دشمنان نظام و اسلام است.

یادواره یکصد شهید بخش یامچی مرند با حضور مردم یامچی و روستای تابعه و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان در محل مسجد جامع یامچی برگزار شد.

ارسال نظرات