رساندن پیام شهداء به دانش آموزان از الزامات فرهنگی جامعه امروز است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز: با اشاره به اهمیت تبیین سبک زندگی شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان با اهتمام معلمان، گفت: رساندن پیام شهداء به دانش آموزان از الزامات فرهنگی جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۷۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « فرشته فهمیده» طی نشستی با محوریت برنامه ریزی در خصوص هفته دفاع مقدس در استان البرز مقارن با بازگشایی مدارس، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف آشنایی بیشتر و بهتر دانش آموزان با رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز، افزود: فرهنگ سازی، تمدن سازی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه های محوری آموزش و پرورش در این خصوص است.

به گفته فهمیده، یکی از الزامات فرهنگی امروز، رساندن پیام سال های دوران دفاع مقدس به دانش آموزان است که در این خصوص ویژه برنامه های فرهنگی، معرفتی، آموزشی در قالب سخنرانی، همایش و ... موثر است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین سبک زندگی شهداء برای دانش آموزان، اظهار کرد: معلمان در خصوص تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی به ویژه سبک زندگی شهداء که براساس همین چارچوب است، نقش ویژه ای دارند به همین منظور باید اهتمام ویژه ای نسبت به رعایت اصول زندگی شهداء داشته باشند تا الگویی ثابت برای داشن آموزان باشند.

وی با با برشمردن ویژه برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برپایی برنامه زیارت عاشورا، ایستگاه صلواتی، یادمان شهداء، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همچنین بازدید از آسایشگاه جانبازان از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس ویژه دانش آموزان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار