«اکرم فداکار» خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای شرعی و تعهدی ملی خواند و افزود: ملت مسلمان ایران قدردان ایثار بزرگ شهدا بوده و هست و دولت که منتخب مردم است وظیفه خود می‌داند که نیاز‌های این عزیزان را مرتفع کند.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۷۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اکرم فداکار معاون توسعه و منابع انسانی استاندار یزد در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر حل معضل اشتغال ایثارگران تأکید کرد و گفت: حل معضل اشتغال ایثارگران از اولویت‌های دولت جمهوری اسلامی است و مجموعه استان تمام تلاش خود در این خصوص انجام می‌دهد.
اکرم فداکار با بیان این‌که شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را در جامعه زنده نگه داشت.
وی خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای شرعی و تعهدی ملی خواند و افزود: ملت مسلمان ایران قدردان ایثار بزرگ شهدا بوده و هست و دولت که منتخب مردم است وظیفه خود می‌داند که نیاز‌های این عزیزان را مرتفع کند.
فداکار با اشاره به مشکلات حوزه اشتغال گفت: با توجه به مشکلات کنونی کشور و کمبود اعتبار در این حوزه، باید جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد تا اشتغالی پایدار داشته باشند و از گرایش به استخدام دولتی کم کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار از حمایت دولت و مسئولان ارشد استان در ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
احمد ابراهیمی اظهار کرد: جامعه ایثارگری همواره یار و یاور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و وظیفه خود می‌دانند با کمک به مسئولان کشور در راستای حراست از دستاورد‌های ارزشمند شهدا گام بردارند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی که برای اشتغال ایثارگران لحاظ شده است خواستار همکاری و نظارت بیشتر مسئولان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات