فرمانده سپاه سامان، هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار رزمندگان و شهدا دانست و گفت : هفته دفاع مقدس نماد استکبارستیزی ملت ایران برای جلوگیری از هر نوع نفوذ اعم از نظامی، فرهنگی، سیاسی و... به ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان در جمع کارکنان  این ناحیه گفت : هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

سرهنگ دوم پاسدارحسن بهرامی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است و برنامه ریزی های این هفته با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

وی خاطر نشان کرد : دفاع مقدس نشان داد کشور اسلامی ایران که تازه انقلابی را به خود دیده و با مشکلات زیادی از جمله مشکلات اقتصادی مواجه بود وارد جنگی شد که همه کشورها از جمله کشورهای غربی، شوروی سابق و کشورهای منطقه با هم متحد شده بودند بنابراین اینکه از درون این هجمه عمومی توانستیم خطرات را پس بزنیم و فرصت هایی ایجاد کنیم کار بزرگی بود که هنوز هم زوایای پنهانی دارد.

بهرامی در پایان تصریح کرد : همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم نمودند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود. 

ارسال نظرات