با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ، مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه درناحیه سپاه بشاگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ درابتدای این مراسم سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با خیر مقدم گویی خدمت نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان و حضار در مراسم به تشریح اهمیت جایگاه نماینده ولی فقیه در سپاه پرداخت و گفت: مجموعه فرماندهی و مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار یکدیگر و در جهت آرمان و هدفی مشترک قدم بر می دارند.
سرهنگ سلیمانی در ادامه از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام و المسلمین حمید دریابار نماینده ولی فقیه سابق درناحیه سپاه بشاگرد تشکر و قدردانی کرد .

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان ایام تعزیت و سوگواری شهادت اباعبداله الحسین (ع) و یاران وفادارشان را تسلیت گفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان افزود ؛ بی تردید هدف امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان از قیام در مقابل حکومت جور و ناحق زمانه، هدفی والا و ماندگار در اعصار بوده که پس از گذشت قرن‌ها هم اکنون در تمامی زمینه‌ها جاری و ساری است. امید که با اتکال به ذات اقدس الهی شرف حضور در خیل پیروان آن امام بزرگوار و اندیشه متعالی عاشورایی داشته و با استعانت از واقعه عاشورا آزاده، حق طلب و عدالت گستر باشیم .
که در پایان این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین حمید دریابار مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه بشاگرد تکریم و حجت الاسلام غلامرضا کمالی معارفه شد.

ارسال نظرات