سید ساجد یعقوبی
امام جمعه پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد مغان برای نخستین سال در شهر کربلا موکب برپا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۵۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

نخستین موکب شهرستان پارس آباد در کربلا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید سعید رشادی با اعلام این خبر اظهار کرد: این موکب مردمی پارس آباد به نام فاطمة الزهرا (س) روزانه با ۴۵۰۰ وعده غذایی از زائران اربعین حسینی در شهر کربلا پذیرایی می کند.

وی افزود: این وعده های غذایی شامل نان گرم و لبنیات محلی در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام با انواع خورشت قیمه، قورمه سبزی، پنیر، خرما و گردو برنامه ریزی شده است.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: ۵۰ خادم در موکب پذیرایی مردمی شهرستان پارس آباد به ارائه خدمات به زائران می پردازند.

رشادی ادامه داد: موکب فاطمة الزهراء شهرستان پارس آباد از ۱۲ مهر تا ۲۷ مهر ماه در عمود ۱۴۰۳ مستقر در کربلا خدمات رسانی از زائران اربعین را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کلیه امکانات و مواد غذایی برای پذیرایی موکب به کمک مردم و خیرین شهرستان و از ایران تهیه و به کربلا منتقل می شود، گفت: مردم و ارادتمندان اهل بیت(ع) می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۳۷۱۲۳۸۹۲۳۵۴۲۴۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۰۸۹۵ بانک انصار به نام موکب حضرت فاطمة الزهرا (س) واریز نمایند و یا برای کمک های غیر نقدی به ایستگاه های برپا شده واقع در روبروی مزار شهدای گمنام و میدان انتظار در جوار مسجد امام خمینی (ره) در محله ولیعصر (عج) پارس آباد مراجعه کنند.

گفتنی است، اقلام مورد نیاز این موکب عبارتند از: آب معدنی، برنج، آرد نانوایی، روغن مایع و جامد، قند، چای، رب گوجه فرنگی، لپه، عدس، خرما، لیوان یکبار مصرف و کپسول گاز (بصورت امانتی) است.

ارسال نظرات