خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید عادل سعد دزفول گفت: اردوی جهادی ۳۵ نفر از دانش آموزان با هدف آماده سازی یک باب مدرسه آموزشی برای آغاز سال تحصیلی در منطقه سردشت دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۴۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

محمد حاجی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری نیوز۵۷، اظهار داشت: جهاد و جهادگری در حوزه دانش آموزی یکی از عرصه‌های پراستقبال است و همه‌ساله دانش آموزان زیادی ازآن استقبال می‌کنند.

وی افزود: در اردوی جهادی امسال ۳۵ نفر از دانش آموزان شهرستان دزفول حضور داشتند که این جهادگران از مقاطع تحصیلی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم بودند.

مسئول گروه جهادی شهید عادل سعد گفت: این اردوی جهادی چهار روزه به همت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سردشت_دزفول در مناطق محروم سردشت برگزار شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان جهادی در مدت چهار روز، در ۱ مدرسه آموزشی حضور داشتند که بخش عمده‌ای از کلاس‌ها، سالن و محوطه مدرسه را رنگ آمیزی و آماده سازی برای شروع سال تحصیلی کردند.

حاجی حسین زاده بیان داشت: در این دوره جهادی که در فضای صمیمی و معنوی برگزار شد، دانش آموزان علاوه بر کار عمرانی، در دوره‌های تربیتی و فرهنگی نیز حضور پیدا کردند و چندین دوره مسابقات ورزشی برگزار شد.

وی گفت: ، حضور در مراسم عزاداری و روضه خوانی، سرکشی به تکیه های مردمی از دیگر برنامه‌های اردوی جهادی دانش آموزان بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها