خبرهای داغ:
پدر شهید علی درویشی مرحوم حاج محمد حسین درویشی پس از مریضی و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و بردستان قدرشناس و ولایتمدار اهالی منطقه امامزاده عبدالله وقشرهای مختلف مردمی و مسئولان هندیجان ودیگر شهرهای همجوار تشیع ودر جوار فرزند شهیدش در قبور شهدای امامزاده عبدالله خاکسپاری شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۴۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

 مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : پدر شهید علی درویشی بنام مرحوم حاج محمد حسین درویشی به علت مریضی و کهولت سن به لقاء الله پیوست و این پدر شهید همواره در خط رهبری وولایت بود ودر برنامه های متنوع ملی و مذهبی حضور پرشور داشت.

وی افزود: شهید بزرگوار علی درویشی در سوم آبان ماه ۱۳۴۳ در روستای امامزاده عبدالله از توابع شهرستان هندیجان متولد و در دوران کودکی و نوجوانی و جوانی در برنامه های مذهبی و انقلابی فعالیت های چشم گیر داشت.

وی بابیان تاریخ و منطقه شهادت علی درویشی گفت: شهید والامقام در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۱در محل شوش دانیال عملیات فتح المبین به شهادت رسید یادش گرامی و راهش پر رهروباد.

سروان پاسدار سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : این شهید بزرگوار اولین شهید منطقه امامزاده عبدالله از توابع شهرستان هندیجان است که موجب افتخار و عزت شهرستان است که هیچگاه رشادت های این شهید فراموش نخواهد شد.

وی بااشاره به الگو پذیری نام و راه شهدا بیان کرد : ما هر چه داریم از وجود مقدس و باارزش شهدا است و شهدا بهترین الگوی رفتاری برای نسل های کنونی و نسل های آینده است که همیشه ماندگار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها