مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها مردم و خیران این استان یک میلیارد تومان جهت کمک به دانش آموزان نیازمند تحویل کمیته امداد داده اند.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۴۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

همراهی میلیاردی بوشهری ها در جشن عاطفه ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی افزود: جشن عاطفه‌ها از اول شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد که مردم خیر و نیکوکار این استان در مرحله نخست این جشن مشارکت قابل‌ توجهی داشتند و کمک‌های نقدی و کالایی مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: برای هر نفر از این دانش آموزان مبلغ ۸۰ هزار تومان کمک ‌هزینه تحصیلی به‌ حساب آنان واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد این تعداد دانش آموز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌ هزینه تحصیلی و نوشت‌افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی دریافت کرده‌اند.

لطفی گفت: جشن دوم عاطفه‌ها ۱۰ مهرماه در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود و دانش آموزان خیر و نیکوکاران با حضور در مدارس کمک‌های خود را برای دانش آموزان مددجو تحویل مدیران مدارس می‌دهند.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای هر دانش‌آموز معادل ۳۰۰ هزار تومان بسته تحصیلی در قالب پوشاک، کفش، کیف و لوازم‌التحریر تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: هیچ دانش‌آموز مددجو بدون کمک‌هزینه، لباس، ملزومات تحصیلی، کفش و کیف جدید به مدرسه نمی‌رود.

لطفی بابیان اینکه توجه به برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد در اولویت این نهاد است تاکید کرد: کمیته امداد طرح‌های مهمی در عرصه اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی دانش آموزان و خانواده‌های مددجو تدوین و عملیاتی کرده است.

جشن عاطفه‌ها تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد ...

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها