مسئول پیشین بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

بسیج رسانه نقش مهمی در همدلی بین رسانه ها دارد

مسئول پیشین بسیج رسانه آذربایجان شرقی توجه به وفاق بین رسانه ها و همدلی و تعامل آن ها را مهم خواند و اظهارداشت: زمانی که عهده دار بسیج رسانه بودم تلاش کردم این مهم محقق شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۳۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله دهقان نژاد افزود: در مدت تصدی ام تلاش کردم با اهالی رسانه تعامل داشته و از حضور آن ها در برنامه های مختلف استفاده کنم که موفقیت بسیج رسانه استان در برگزاری جشنواره ابوذر نیز نشان از آن دارد.

وی سرکشی از دفاتر رسانه ها و دیدار با خبرنگاران را از دیگر برنامه های بسیج رسانه استان در زمان حضورش در بسیج رسانه عنوان و تاکید کرد: این برنامه همچنان ادامه داشته و بنده همچنان خود را عضو افتخاری هیئت تحریریه رسانه ها همچون سه سال گذشته که عنوان کردم می دانم.

روح الله دهقان نژاد با ارائه گزارشی اجمالی از زمان خدمتش در بسیج رسانه، اعلام کرد همچنان در کنار همکاران و اهالی رسانه در این مجموعه و پرتوان تر از گذشته خواهد بود.

عصر روز گذشته در آیینی با تکریم روح الله دهقان نژاد به عنوان مسئول پیشین بسیج رسانه آذربایجان شرقی، رامین نظام خواه به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه استان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها