دبیر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن ارائه تصوری غلط از انقلاب به جهانیان است

دبیر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی با بیان اینکه دنیا را رسانه ها شکل می دهندو انگاره ها را می سازند، اظهارداشت: تلاش دشمن با این ابزار ارائه تصوری غلط از ایران و انقلاب به جهانیان است.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد عزیزی راد در آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید بسیج رسانه استان، افزود: غول های رسانه ای وقایع را آن گونه که می خواهند تعریف می کنند و می سازند و در این بستر تلاش دارند و آنچه امروز از وقایع غیر واقع و وارونه در جهان شاهد هستیم نتیجه آن است.

 وی توجه رسانه های استان را در این خصوص در تعامل و هم افزایی با یکدیگر مهم عنوان و بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه ای استان در راستای تعامل و وفاق بیش از پیش بهره برد.

عزیزی راد در ادامه با ارائه گزارشی از دو جشنواره گذشته ابوذر، برگزاری کارگاه های آموزشی در قالب پاتوق رسانه ای، دیدارهای رسانه مسئولان بسیج رسانه با خبرنگاران در دفاتر رسانه ها و .. از مهم ترین آن ها برشمرد.

عصر روز گذشته در آیینی با تکریم روح الله دهقان نژاد به عنوان مسئول پیشین بسیج رسانه آذربایجان شرقی، رامین نظام خواه به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه استان معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار