رئیس هیئت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان خبر داد؛
رئیس هیئت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان گفت: مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان در دهه محرم امسال ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان است.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۲۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جواد غم پرور با بیان اینکه مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان در دهه محرم امسال ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان است، افزود: نذورات جمع آوری شده در امورات عمرانی، فرهنگی، تجهیز، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز این آستان مقدس استفاده می‌شود.

وی مجموع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال ۱۳۹۸ را ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به این مکان آستان مقدس را ۲ هزار و ۷۰۸ راس است.

غم پرور با بیان اینکه تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه گوسفند نیز یک هزار و ۸۷۷ راس است، بیان کرد: یک هزار و ۲۰۸ راس گوسفند و گاو هم در مسیر دسته عزاداری این آستان مقدس ذبح شده است.

رئیس هیئت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان ضمن آرزوی قبولی نذورات و هدایا از صاحبان نذر در محرم سال‌جاری جمع کل گوسفندان نذری اهدا شده اعم از زنده، ذبح شده و وجوه اهدایی بابت گوسفند به آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان ۵ هزار و ۷۹۳ بوده است، افزود: در مجموع کل وجوه هدایا و نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال جاری ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان است.

غم پرور با بیان اینکه در طول سال برنامه‌های مختلفی در آستان مقدس حسینیه اعظم برگزار می‌شود، بیان داشت: نذورات جمع‌آوری شده حسینیه اعظم زنجان در امور عمرانی، فرهنگی، برگزاری برنامه‌ها و مراسم مختلف در طول سال، خریداری تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های نگهداری هزینه می‌شود.
ارسال نظرات