حجت الاسلام عباس جعفری گفت: باید تلاش کنیم بصیرت و معرفت حسینی کسب کنیم و همواره در راستای انقلاب امام حسین(ع) حرکت کنیم .
کد خبر: ۹۱۷۴۰۹۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در آستانه مهرماه مراسم نماز وحدت این هفته کوهبنان در نماز خانه اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری گفت: باید تلاش کنیم بصیرت و معرفت حسینی کسب کنیم و همواره در راستای انقلاب امام حسین(ع) حرکت کنیم .

وی تاکید کرد: فرهنگیان در تمامی فعالیت های مذهبی ، فرهنگی ، اقتصادی و...نقش مهمی دارند  چون معلمی شغل انبیاست که بر تعلیم و تربیت افراد جامعه اثر گذار است .

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد:  فرهنگیان هیچ موقع خود را  بازنشسته از علم و دانش ندانند همواره انجام کارهای آموزشی ، پژوهشی و تحقیقاتی را مد نظرداشته باشند . 

وی بیان داشت : امام زاده سید سلیمان علیه السلام  بساط گسترش علم و فرهنگ را در شهرستان کوهبنان رقم‌زده که زمینه برای حضور علاقمندان به علم و دانش در شهرستان رقم خورده است .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: جا دارد جشن یک صدمین سال تعلیم و تربیت کوهبنان با حضور علما، فضلا و اندیشمندان در ایام شادی و جشن ائمه در شهرستان برگزار شود.

ارسال نظرات