رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود تاکید کرد:

استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در ترویج معروف و ترک منکرات

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در ترویج معروف و ترک منکرات اهمیت ویژه و اثرگذار در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۹۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در ترویج معروف و ترک منکراتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر در سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته ظرفیت مهمی در بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در قالب فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی افزود: معروفات دفاع مقدس را باید نشر داد و یکی از بهترین مکان‌هایی که برای تحقق این امر است در مدارس است که بحث دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و نقش کودکان و نوجوانان در دفاع مقدس باید تبیین شود.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه در جنگ فرهنگی دشمن برای مقابله با این جنگ ترویج معروفات دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت دارد و باید بدان توجه ویژه کرد.
وی تاکید کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در ترویج معروف و ترک منکرات بسیار مهم است که باید در هفته دفاع مقدس در این راستا تلاش کرد.
در این نشست معاونت‌های ستاد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخته و گزارشی از برنامه‌های اجرایی در هفته امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار