معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: علی رغم تنگنا‌های موجود؛ شرایط آموزش و پرورش شاهرود رضایت بخش بوده و فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و فرهنگی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار با جانشین فرماندهی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود؛ ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ در این دیدار گزارشی از آمادگی مدارس شاهرود در آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ارائه نموده و افزود: علی رغم تنگنا‌های موجود؛ شرایط آموزش و پرورش شاهرود رضایت بخش بوده و فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و فرهنگی در حال انجام است.
موسوی از همکاری لشکر ۵۸ ذوالفقار با فرهنگیان دبستان نجمه که در واحد‌های سازمانی این پادگان واقع شده است؛ تشکر و قدردانی کرده و حمایت‌ها و پشتیبانی آنان را موجب افزایش کیفیت آموزشی این مدرسه دانستند.
وی با اشاره به لزوم رعایت استاندارد‌های جدید مدارس و فضا‌های آموزشی در بحث سیستم‌های گرمایشی، خواستار همکاری ارتش جهت نصب سیستم شوفاژ در ساختمان متعلق به این پادگان که محل استقرار این دبستان می‌باشد، شدند.
سرهنگ ستاد محمد جهان جانشین فرماندهی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود؛ در این دیدار با تشکر از زحمات فرهنگیان و آرزوی سال تحصیلی خوب برای معلمان و دانش آموزان، شأن اجتماعی این قشر فرهیخته را موجب اعتماد و مقبولیت ایشان در جامعه دانستند.
وی توجه به آموزش و تعلیم و تربیت را عامل اصلی پیشرفت جامعه عنوان کرده و بر همکاری و تعامل با آموزش و پرورش تأکید نمودند.
معصومه گرایلو مدیر دبستان نجمه در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دبستان گفت: به دلیل حضور فرزندان پرسنل خدوم ارتش در این دبستان و همکاری قابل تقدیر خانواده‌ها با مدرسه، شاهد حضور چشمگیر و موفقیت دانش آموزان در مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و المپیاد‌های ورزشی هستیم که کسب رتبه سوم جهانی در ورزش‌های رزمی از شاخص‌ترین این توفیقات می‌باشد.
وی افزود: عدم مشاهده افت تحصیلی و آسیب‌های اجتماعی و همچنین مسئولیت پذیری بالای دانش آموزان در این دبستان، حاصل نگاه مثبت خانواده‌ها به برنامه‌های مدرسه و توجه ویژه آن‌ها به تعلیم و تربیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها