مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از برگزاری رزمایش جهادگران عاشورایی با ۳۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۷۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با بسیج، باز برگزاری رزمایش جهادگران عاشورایی خبردادوگفت: این رزمایش ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از ۲۴ الی ۲۹ شهریور ماه در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۳۰۰ گروه جهادی در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی در این رزمایش جهت ارائه خدمات عمرانى ، آموزشى ، فرهنگى ، پزشکى ، بهداشتى، دامپزشکى و ... درسراسراستان مرکزی آماده ارائه خدمت خواهندشد

محترمی افزود: آحاد مردم جهادگر  که مایل به شرکت در این رزمایش را هستند می توانند با مراجعه به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سایر نقاط استان مرکزی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی می تواند درارتقاروحیه جوانان کمک بسیارنماید گفت: جوانان مومن انقلابی باحضوردراردوهای جوان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارخودمی دانند

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، آموزش کار تشکیلاتی را از دیگر اهداف اردوهای جهادی دانست و گفت: امروز آنچیزی که برای نسل جدید کشور نیاز است آموزش مدیریتی به نسل جوان است چراکه این نسل در آینده می خواهد ارکان مدیریتی در کشور را به دست بگیرد و باید بداند چگونه تعامل با مسئولین داشته باشد و بتواند برای مردم خدمت رسانی کند.

وی با تأکید بر اینکه اردوهای جهادی خدمت بی منت به مناطق روستاهای محروم را افتخاری برای خود می دانند افزود: امروز که دشمن با همه توان برای نا امیدی مردم پای کار آمده وظیفه بسیج پر کردن خلأ ها در کشور است و همانگونه که بسیجیان در طول این چهل سال انقلاب اسلامی همیشه در میدان های نبرد پیشتاز بودند امروز جهادگران بسیجی سفیران کار و تلاش هستند و در خدمت رسانی پیشتاز می باشند.

محترمی با تأکید بر اینکه اردوهای جهادی همواره مورد عنایات مقام معظم رهبری بوده اند گفت: عناوینی همچون سفیران کار و تلاش و مجریان آینده کشور که ایشان برای جهادگران به کار می برند بسیار قابل توجه است و امروز باید حاکم شدن فرهنگ جهادی در کشور به یک اولویت مهم تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز چشم امید همه مردم به جوانان و به خصوص گروه های جهادی که جوان محور هستند است و بدین جهت ما نسل جوان این کشور با همه توان از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نکنیم و لحظه به لحظه را برای خدمت رسانی قدر بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات