خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری انتخابات پرشور و متعدد، وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر کشورها در دنیای امروز است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۶۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رسول مقابلی در نخستین جلسه هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی افزود: انتخابات به‌عنوان یک رفتار سیاسی، از مولفه‌های نظام‌های مردم‌سالار بوده که به‌خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته‌است.

وی اضافه کرد: مقوله انتخابات و مراجعه به آرای عمومی برای اداره کشور بارها در قانون اساسی و کلام امام‌خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری تصریح و تاکید شده‌است.

وی بیان کرد: تامین امنیت و برگزاری انتخابات ۲ مأموریت و وظیفه اصلی وزارت کشور و به تبع آن استانداری‌هاست که در این راستا بازوی خودکنترلی در برگزاری انتخابات، هیأت‌های بازرسی انتخابات به‌شمار می‌رود تا شرایط و زمینه‌های برگزاری سالم و صحیح انتخابات فراهم شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی افزود: طبق قانون، وزارت کشور مأمور اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مسوول حسن اجرای جریان انتخابات است و بدین منظور مامورانی را جهت بازرسی و کنترل جریان انتخابات به حوزه‌های انتخابیه و شعب ثبت نام و أخذ رأی اعزام می‌کند.

در این جلسه احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی تقدیم شد و مهرداد دلیری، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری به‌عنوان دبیر هیأت، کاظم خبازی مدیرکل اداری و مالی استانداری، عارف خدرلو مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، غلامرضا صراف مدیر هسته گزینش استانداری به عنوان اعضای این هیات احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات