عملیات ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس استان مرکزی از دو سال گذشته شروع شده و این روزها با توجه به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی مراحل پایانی خود را به سر می برد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۵۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛در این شهرک سینمایی بیش از 150 مهندس و کارگر مشغول به کار هستند که بیش از 50 دستگاه کامیون و تریلی به طور شبانه روز در حال فعالیت می باشند.

تا به امروز بیش از 2 هزار کامیون خاک ریزی و خاک برداری در این شهرک انجام شده که بتوانند فضاهای مورد نظر برای نمایش را به اجرا دربیاورند.

در این شهرک سینمایی قرار است سیر تحولات تاریخ استان مرکزی از زمان قاجار،شهادت امیرکبیر،شکل گیری انقلاب در اراک،بازخوانی عملیات خیبر،بازخوانی برخی از وقایع عاشورا،نمایش برخی از عملیات های مهم دفاع مقدس و بازخوانی مجاهدت های شهدای مدافع حرم به نمایش عموم در بیاید.

گفتنی است این نمایشگاه از 31 شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس تا 11 مهر ماه روز برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در پادگان تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی برای عموم مردم قابل استفاده است.

 
 
ارسال نظرات