خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

ثبت نام ۲۲۷ هزار دانش آموز قزوینی در سامانه سناد

رحمانی گفت: تاکنون ثبت نام ۲۲۷ هزار تن از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش‌آموزی) برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۱۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

خیرالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: تاکنون ثبت نام ۲۲۷ هزار تن از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش‌آموزی) برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ انجام شده است.

وی گفت: در مقطع ابتدایی تاکنون ۱۲۳ هزار و ۱۶۱ دانش آموز معادل ۱۰۰ درصد، متوسطه اول ۵۳ هزار دانش آموز معادل ۹۹.۷۴ درصد، متوسطه دوم ۴۰ هزار دانش آموز یعنی ۹۵ درصد و استثنایی هزار نفر یعنی ۹۰ درصد کل دانش آموزان این مدارس ثبت نام شده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز نام نویسی دانش آموزان به ویژه در مدارس شبانه روزی و پیش دبستانی ها پایان نیافته، پیش بینی می شود امسال حدود ۲۵۱ هزار دانش آموز در مدارس قزوین تحصیل کنند.

رحمانی عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده فضاهای آموزشی استان به طور مناسبی جهت آغاز سال تحصیلی جدید آماده سازی شده و هم از نظر فضای فیزیکی و هم نیروی انسانی هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در خصوص کتاب های درسی دانش آموزان افزود: در مقطع ابتدایی از ۱۳ شهریورماه توزیع کتاب های درسی آغاز شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در سایر مقاطع به ویژه متوسطه دوره اول نیز کتاب های درسی در انبارها موجود است و تاکنون ۹۵ درصد دانش آموزان این مقطع کتاب های خود را از طریق کتابفروشی ها تهیه کرده اند.

رحمانی گفت: ۸۵ درصد کتاب های فنی و حرفه ای و کاردانش هم در استان توزیع شده و ظرف این هفته در مدارس توزیع خواهد شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار