هم‌زمان با ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) گروهی از دانشجویان کشور ترکیه به زیارت آستان مقدس حضرت شمس‌الشموس مشرف شدند.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۰۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، این گروه که شامل 60 نفر از مسلمانان کشور ترکیه بودند، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی در مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در این بارگاه مطهر نیز شرکت کردند.


بازدید از موزه مرکزی و گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌هایی بود که برای این گروه از زائران حرم مطهر رضوی تدارک دیده شد.


آدم ناملی؛ سرپرست این گروه از زائران در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) مکانی مقدس و سرشار از معنویت است که شرکت در عزاداری‌های با شکوه این مکان، توفیق بزرگی بود و نصیب ما شد.


این زائر آذری‌زبان افزود: زیارت امام رضا(ع) و دیگر اماکن متبرک باعث روشنایی قلب انسان می‌شود. من و دوستانم در این سفر درس‌های بسیار خوبی یاد گرفتیم و آرزو می‌کنیم در آینده نزدیک توفیق زیارت دوباره امام رضا(ع) نصیبمان شود.


وی ابراز کرد: بازدید از موزه‌های آستان قدس رضوی موجب شگفتی من شد چرا که در این موزه‌ها آثار ارزشمندی از هنرمندان مسلمان و همچنین اشیاء تاریخی ارزشمندی نگهداری می‌شود.

 



ارسال نظرات
پر بیننده ها