خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر گفت: عموم مردم هم باید با روحیه انقلابی و جهادی به یاری مسؤولان بیایند و دست در دست هم مشکلات کشور را حل و فصل کنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۹۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه این هفته  زرین شهر اظهار کرد: اگر تمام مسؤولان و مدیران کشور برای انقلاب و مردم از جان مایه می گذاشتند و جهادی کار می کردند خیلی از گرفتاری های امروز کشور حل می‌شد.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه برخی مدیران نه تنها روحیه کار جهادی را ندارند حتی به مقدار ساعات موظف خود نیز برای خدمت به مردم کار نمی کنند، خاطرنشان کرد: پسندیده انقلاب و نظام ما نیست که مدیران آن تنها خود را گرفتار ضوابط و دستور العمل ها کنند، بلکه یک مدیر باید با روحیه انقلابی و جهادی فراتر از این عمل کند و برای خدمت به مردم از تمام وجود خود مایه بگذارد البته معنای این حرف ما خلاف قانون عمل کردن و بی نظمی نیست.

وی متذکر شد: یک مدیر اگر به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) روحیه انقلابی و جهادی خود را تقویت کند و آن را ملاک عمل خود قرار دهد، آن وقت پیشرفت های بسیاری نصیب مردم خواهد شد.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با تاکید براینکه بیکاری، فقر، فساد، عدم رسیدگی و توجه به نیازمندان به خاطر فراموشی روحیه انقلابی و کار جهادی در جامعه است، یادآور شد: وقتی مدیری مسؤولیت می گیرد به همراه این مسؤولیت، وظایف مهمتری برای حفظ انقلاب و خدمت به مردم بر دوش وی قرار می گیرد که خیلی مهمتر از مسؤولیت و ضوابط و بخشنامه هاست.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی ، حق طلبی و جهادی عمل کردن باید یک هدف و یک راهبرد مهم حرکتی برای تک تک افراد جامعه باشد، تصریح کرد: عموم مردم هم باید با روحیه انقلابی و جهادی به یاری مسؤولان بیایند و دست در دست هم مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

باقریان با بیان اینکه امام حسین (ع) اگر می خواستند بر اساس ضوابط و شرایط زمان خودشان عمل کنند امروز عاشورا جاودانه نبود، خاطرنشان کرد: امروز ما مخالف قوانین انسانی مجامع بین المللی نیستیم اما اینکه عده‌ای بخواهند قوانین را به نفع برخی ابرقدرت ها تنظیم کنند و به کشورهای دیگر ظلم کنند، این را نمی پذیریم.

وی افزود: چهل سال است که ما داد می زنیم ایستادگی و مقاومت اما در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و افراد فریب خورده دم از وابستگی و کوتاه آمدن در برابر بیگانگان می زنند.

امام جمعه زرین شهر با تاکید براینکه ایران اسلامی زیر بار تسلیم و وابستگی نخواهد رفت چرا که خون امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا در کشور حاکم و جاری است، اظهار کرد: برخی کشورها حرف از نرمال شدن ایران برای برداشت فشار و تحریم حرف می زنند و عده ای هم در کشور به دنبال همین تفکر حرکت می کنند، نرمال شدن یعنی اینکه به ظلم و ستم کاری نداشته باشیم و اگر بر سرمان هم فریاد زدند هیج حرفی نزنیم، البته که چنین خواسته ای را باید به گور ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها