خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم بزرگ ایران هزینه های انقلابی ماندن و زیر سلطه قرار نگرفتن را پرداخت می کنند، لذا دولتمران آمریکا و ایادی داخلی آنها آرزوی تحت سلطه قرار دادن ایران را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۸۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت الله سیداحمد خاتمی، در مراسم عزاداری دهه دوم محرم در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان با بیان اینکه با گذشت حدود ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین (ع) حضور جوانان در عزاداری آن حضرت روز به روز بیشتر می شود گفت: شهادت امام حسین(ع) حرارتی در دل ها ایجاد می کند که خاموش شدنی نیست و کسانی که در تاسوعا و عاشورا عزاداری کردند خودشان را برای اربعین آماده می کنند.

وی، با بیان اینکه آزادگان کربلا راه پاسداری از نهضت حسینی را به ما نشان دادند، افزود: همان طورکه آزادگان کربلا در برابر تحقیرهای یزیدیان شجاعانه برای ماندگاری فرهنگ عاشورا ایستادگی کردند، انقلاب اسلامی ایران هم در برابر دشمنان ایستادگی کرده است و بحمدالله انقلاب 40 ساله شد و مسئولیت همگان  را برای آغاز چهله های دیگر بیشتر می کند.

 امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن به دنبال بی انگیزه کردن مردم  است، ادامه داد: دشمن  از طریق  فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال کم رنگ کردن انگیزه های مردم نسبت به اوایل انقلاب است.

وی با تاکید بر این که عاشورایی نخواهیم بود مگر آن که همان انگیزه های اول انقلاب زنده بماند، ایران را از معدود کشورهای مستقل جهان نام برد و تصریح کرد: هیچ انسان با انصافی نمی تواند استقلال با شکوه ایران را زیر سؤال ببرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی بر انتخابات آمریکا، اظهار کرد: ترامپ دیوانه بولتون را کنار گذاشت و بر اساس نظر تحلیلگران سیاسی، فشار تندروترین و ضدایرانی ترین مسئولین آمریکایی از جمله بولتون که حامی منافقین بود هم بر ایران اثر نگذاشت لذا به صراحت باید بگوییم الان سرنوشت انتخابات آمریکا در تهران مشخص می شود.

آیت الله خاتمی با بیان این که مشکلات را همه می دانیم و هیچ کس نیست که صابون  گرانی های افسار گسیخته به تنش مالیده نشده باشد، لذا شِکوه و مشکلات را هم باید ببینیم، افزود: مشکلات ماندگار نیست و به زودی برطرف خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: مردم بزرگ ایران هزینه های انقلابی ماندن و زیر سلطه قرار نگرفتن را پرداخت می کنند، لذا دولتمران آمریکا و ایادی داخلی آنها آرزوی تحت سلطه قرار دادن ایران را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه  امروز جمهوری اسلامی ایران، خانه علی(ع) و فاطمه(س) است، ابراز داشت: با توجه به اینکه عنایات خدا، اهل بیت (ع) و رهبری های  فقیه فرزانه، مخلص، شجاع و دوراندیش امام خامنه ای بر کشورمان حاکم است، پمپاژ ناامیدی عده ای در داخل و خارج کشور هیچ تاثیری در ناامید کردن مردم از انقلاب نخواهد داشت.

آیت الله خاتمی، پمپاژ خبری برای نا امید کردن مردم را خیانت به انقلاب اسلامی دانست و با ببان اینکه جوانان و نیروهای مسلح توانمند کشورمان از مهمترین عناصر ناامیدی دشمنان هستند، گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا به دست نیروهای شجاع سپاه و حضور مردم به ویژه جوانان در تمام صحنه های سیاسی به رغم مشکلات، موجب ناامیدی دشمنان و افزایش اقتدار کشورمان در دنیا شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که آمریکا و اروپا  قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد : ترامپ با مذاکره با ایران به دنبال رفع مشکلات و تحریم های ایران نیست، بلکه به دنبال حل مشکلات آمریکاست.

وی  با بیان اینکه در مقابل آمریکا حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و عزت پابرجا مانده و می ماند؛ لذا همه دانند با یک قدم عقب نشینی در برابر دشمن، ده قدم دشمن جلو می آید.

امام جمعه موقت تهران در پایان تصریح  کرد ، همانطور که امام  راحل حتی یک قدم در برابر دشمن عقب نشینی نکرد، مقام معظم رهبری نیز برای عزت انقلاب، شجاعانه با ایستادگی و مقاومت، دشمن را مجبور به عقب نشینی می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها