مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز:

دولتمردان مراقب باشند فریب واسطه گر‌ها را نخورند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز بیان داشت: حواس دولتمردان به واسطه‌هایی که این روز‌ها به دنبال برقراری مذاکره مجدد هستند باشد، خوی دشمن بودن دولت آمریکا نسبت به ایران هیچگاه عوض نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام داوود عبداللهی اظهار داشت: تشخیص اصل از فرع را علت موفقیت چهره‌های مثبت و شکست چهره‌های منفی در واقعه عاشورا دانست و گفت: اصل حرکت امام حسین (ع) اقامه امر به معروف و یاری دین خدا بود، بنابراین کسانی که این اصل را شناختند از تمام دلبستگی‌های خود گذشته و حتی سر خود را در این راه فدا کردند؛ در مقابل افرادی هم بودند که برای رسیدن به مال و منال دنیا، اصل را کنار گذاشته و در برابر امام خود بایستند.

وی افزود: بنابراین عزاداری و گریه برای مظلومیت ابی عبدالله زمانی مفید و اثر بخش است که این اصل را بشناسیم؛ مبادا ساعت‌ها برای اهل بیت عزاداری کنیم، اما نوبت به نماز که رسید، اهمیتی به آن نداده و آن را فراموش کنیم.

حجت الاسلام عبدالهی تصریح کرد: البته این قانون در تمام شئون زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی افراد پابرجاست؛ کسی که در هنگام خواستگاری به جای مد نظر قرار دادن اصولی همچون تقوا و وفاداری به دنبال زیبایی و پول و ماشین باشد، قطعا در زندگی با تنش‌هایی مواجه خواهد شد که هیچ یک از موارد ذکر شده نخواهد توانست آرامش در زندگی را برای او به ارمغان بیاورد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز تاکید کرد: در عالم سیاست هم اصل بر رضایت رهبری است؛ اگر مسئولین و دولت‌های مختلف فرمان رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی را به عنوان یک اصل مد نظر خود قرار می‌دادند قطعا وضعیت کشور و روابط ما با کشور‌های منطقه به این صورت نبود؛ حیف که در این اوضاع هنوز هم عده‌ای به دنبال آزادسازی سران فتنه هستند.

وی ضمن تشکر از مواضع دولت در حساس بودن نسبت به فرمایش رهبری مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا، عنوان کرد: حواس دولتمردان به واسطه‌هایی که این روز‌ها به دنبال برقراری مذاکره مجدد هستند باشد، اتحادیه اروپا همان آمریکاست؛ افراد مختلفی در نظام آمریکا عهده دار مسئولیت شدند، اما مهم خوی دشمن بودن دولت آن‌ها نسبت به ایران است که هیچگاه عوض نمی‌شود.

حجت الاسلام عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌هایی که هنوز نمی‌خواهند به توان داخلی ایمان آورده و خودباوری داشته باشند لااقل اندکی به وضعیت دولت آمریکا و افول او فکر کنند؛ آمریکایی که روزی ایران حیات خلوتش بود امروز به خاطر هدف قرار ندادن هواپیمای دارای سرنشینش از ایران تشکر می‌کند؛ این عمل مفهومی جز ضعف و زبونی آمریکا و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها