خبرهای داغ:
در یادواره شهید ملایی عنوان شد:

مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری(س)/ امروز پیام شهدا عالم‌گیر شده است

امام جمعه سرایان گفت: خانواده شهدا حماسه شهیدان را مضاعف کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری (س) هستند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۶۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و اصحاب و یاران وفادار ایشان، یادواره شهید والامقام ملایی با حضورامام جمعه سرایان، فرماندار قاینات، بخشدار نیمبلوک و دیگر مسئولین در مسجد جامع روستای دره باز از توابع بخش نیمبلوک برگزار شد.

کریمی فرماندار قاینات در این مراسم اظهار داشت: خون، حامل زلال ترین پیام از جنس آگاهی، حرکت، عزت، آزادگی و شرف است و شهادت نمایش عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.

وی افزود: شهادت زیباترین شکل معامله این جهان هستی است که کالای آن ارزشمند ترین کالا، جان آدمی و خریدار خداوند متعال و فروشنده، انسان های پرهیزگار و صالح هستند.

فرماندار قاینات اهالی محله شهادت را خط ‌شکنان جبهه برشمرد و عنوان کرد: مجاهدان این محله در عرصه‌های مختلف رشادت‌ها و ایستادگی خود را به اثبات رساندند.

امام جمعه سرایان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اگر شهدا نبودند كه جانشان را برای آبادانی، امنيت و كيان ارزش‌هاي اسلامي و اعتقادات ناب اهل بيت(ع) فدا كنند، امروز سرنوشت ما خيلي بهتر از كشورهاي اطرافمان بود.

حجت الاسلام والمسلمین نجمی پور ضمن درود به پدران و مادران شهدا افزود: خانواده شهدا حماسه شهیدان را مضاعف کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری (س) هستند.

وی بیان داشت: خانواده شهدا پیام آنان را با همه وجود درک کردند و از همه وجودشان برای عطرافشانی نور شهدا و پیام‌رسانی آنها به نسل آینده مایه گذاشتند.

وی در ادامه این استقامت خانواده معظم شهدا را پیروی از راه حضرت زینب کبری (س) دانست و گفت: خانواده معظم شهدا امروز با تأسی از حضرت زینب (س) پیام و مسیر شهدا را به جهانیان انتقال داده و امروز پیام شهدا عالم‌گیر شده است.

وي درپایان گفت: شهدا چون براي خدا رفتند مدعي نبودند بلکه گمنامان بي‌نامي بودند كه داعيه‌دار نبودند و بسياري از آنان همچنان گمنامند و افتخار داريم كه ميزبان شهدای روستای دره باز هستیم .

گفتنی است، در این یادواره  یاد شهیدان امین الله ملایی ، عباس قریشی، شهید حسین برشکی، حسن ساعدی و عباس اسفندیاری گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار