خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:

اعزام گروه جهادی شهید کیامیری محمود آباد نمونه به مناطق سیل زده لرستان

بابایی از اعزام گروه جهادی شهید کیامیری محمود آباد نمونه به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۳۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

سیدعلی بابایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در حاشیه اعزام گروه جهادی شهید کیامیری محمود آباد نمونه به مناطق سیل زده لرستان به خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: دومین گروه جهادی ناحیه امام سجاد قزوین ملقب به گروه جهادی شهید کیامیری به استعداد ۱۸ نفر از حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمود آباد نمونه به مدت یک هفته در راستای کمک به سیل‌زدگان وساخت واحد‌های مسکونی برای هموطنان سیل‌زده در استان لرستان عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد.

وی خاطر نشان کرد: گروه جهادی شهید کیامیری که متشکل از بسیجیان شهر محمود آباد نمونه و روستاهای اقبال غربی است به صورت داوطلبانه و از میان جوانان و خودجوش راهی مناطق سیل‌زده استان لرستان شدند.

بابایی بیان کرد: اصلی‌ترین فعالیت‌های این گروه جهادی که در مناطق سیل زده استان لرستان انجام می‌شود، ساخت و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین عنوان کرد: طرح همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان قزوین آغاز شده که مردم با کمک های نقدی در حال امداد رسانی به سیل زدگان هستند و در کنار اعزام گروه های جهادی این کمک ها نیز ارسال می شود.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار