خبرهای داغ:
آئین بزرگداشت نخستین سالگرد پاسدار شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در زادگاهش در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۱۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول از دزفول، همزمان با نخستین سالگرد پاسدار شهیدحسین ولایتی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش در شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف مردم برگزارمی‌شود.
این برنامه روز دوشنبه یکم مهرماه 98 از ساعت 20.30 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم با مداحی مداح اهل البیت رضا غیاثی و سخنرانی حاج احمد پناهیان در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود.

 

تجمع بزرگ رهروان زینب در دزفول برگزار میشود

▪️رئیس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان دزفول از تجمع بزرگ بانوان دزفول تحت عنوان رهروان زینب در دزفول خبر داد.

▪️حجت الاسلام والمسلمین مجتبی خمیدی در گفتگو با خبرنگار دزآوان گفت : تجمع بزرگ رهروان زينب با هدف ترویج فرهنگ عاشورای ، عفاف و حجاب در دزفول توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار میشود.

▪️ وی افزود : این برنامه ويژه بانوان بوده و روز پنجشنبه ٢١ شهريور ماه ساعت ۱۷:۳۰ در حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) برگزار میشود.

▪️رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول در خاتمه ضمن دعوت از بانوان جهت شرکت در این برنامه فرهنگی گفت : مداحی و سخنرانی اساتید برجسته از جمله برنامه های این مراسم است

ارسال نظرات
پر بیننده ها