یادواره چهار شهید

برگزاری یادواره چهار شهید دهنوی اسلام آباد در سرفاریاب

یادواره چهار شهید دهنوی اسلام آباد در بخش سرفاریاب با حضور فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام، بخشدار و مسئولان محلی بخش سرفاریاب در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۱۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  یادواره چهار شهید دهنوی اسلام آباد در بخش سرفاریاب با حضور فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام، بخشدار و مسئولان محلی بخش سرفاریاب در محل مسجد امام حسین (ع) این روستا و با همکاری پایگاه حضرت خدیجه (س) حوزه شهیده آمنه حیدریان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه چرام گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) و به همت پایگاه حضرت خدیجه (س)، یادواره چهار شهید روستای دهنو اسلام آباد بخش سرفاریاب برگزار شد . سرهنگ پور بهشت هدف از برگزاری این یادواره ها را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، بازخوانی آرمان های شهدا و معرفی الگوهای برتر به نسل جوان امروزی دانست. وی از آمادگی جامعه برای برگزاری یادواره بزرگ ۹۲هزار شهید بسیجی سراسر کشور که در آذر ماه برگزار می شود خبر داد و گفت: رشادت و ایثارگری هایی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند با هیچ زبانی قابل توصیف نیست، زیرا آنها بالاترین ایثار را که نثار جان خود بود، انجام دادند. سرهنگ پاسدار سید محمدیار خاضع از جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس هم گفت: در همه کتب دینی و در بین همه فرهنگها، واژه ای مقدس تر، جذابتر و زیبا تر از واژه شهید و شهادت یافت نمی شود و این واژه مقدس در اسلام و فرهنگ سرخ تشییع جایگاه ویژه ای دارد. وی افزود: در گام نخست که دشمن قصد جان، مال و نان ما را کرده بود، با مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و تفکر ولایی شهیدان که از عاشورا به ارث بردند، دشمنان را ناکام کردند و در گام دوم به برکت خون شهیدان و تلاش مجاهدانه همرزمان آنان امنیت در کشور ما برقرار است .

ارسال نظرات