خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آبش احمد کلیبر با اشاره به اهمیت پیروی جوانان از سیره شهدا گفت: اراده و ایمان شهدا در پایبندی به اصول انقلاب الگوی خوبی برای حل مشکلات در شرایط جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۹۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی امیدواری در یادواره شهدای آبروی محله روستای امیرآباد بخش آبش احمد کلیبر، افزود: فلسفه اولیه برگزاری یادواره شهدا تبلور تفکر شهدا در جامعه است تا چراغ راهنمایی برای جوانان و مردم در جامعه باشد.

وی به بیان تأثیر عاشورا بر اهداف، انگیزه‌ها، شیوه مبارزه و روحیه شهادت‌طلبی شهدای انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: وظیفه مادر مقابل شهدا تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت یاد و خاطره شهیدان والامقام است.

امیدواری با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام گفت: هجمه‌های فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمنان با اتحاد و همبستگی ملت و مسئولان به شکست می‌انجامد.

وی به اهمیت ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: تا زمانی که روحیه مقاومت در بین مردم ایران حاکم است، تلاش دشمنان به‌جایی نمی‌رسد.

امیدواری با اشاره به اهمیت پیروی جوانان از سیره شهدا گفت: اراده و ایمان شهدا در پایبندی به اصول انقلاب الگوی خوبی برای حل مشکلات در شرایط جنگ اقتصادی است.

ارسال نظرات