اردوی جهادی بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛
تیم پزشکی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به منظور خدمت به مردم به یکی از مناطق حاشیه ای شهر مقدس مشهد اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۸۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش  سرویس سپاه خبر تهران به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛ جهادگر؛ مهدی رفیعی، بسیجی جوان و موسس قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کشور، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، تیم پزشکی قرارگاه جهادی طلایه داران متشکل از 16 مورد عمومی و تخصصی، شامل دندانپزشکی، داخلی، بینایی سنجی، مشاوره های عمومی، خانواده، مشاوره های حقوقی و... و همچنین خدمات پیراپزشکی و طب سنتی، در روستای ابراهیم آباد مشهد اعزام شد تا با ارائه خدمت به مردم این منطقه اندکی از بار مشکلات معیشتی این مردم را بردارند.

   وی افزود: درکنار خدمات پزشکی، گروه خواهران اعزامی این قرارگاه اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی ، مشاوره ای، بازی با  کودکان، انجام مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده های مختلف سنی ویژه دختران و پسران زیر شش سال و آموزش احکام و قرآن کردند و جوایز و هدایای ارزنده ای به آنان اهدا شد.

ارسال نظرات