خبرهای داغ:
مسئول سازمان سراج استان گلستان:

نمایش«واقعیت مجازی سقا» در گرگان به نمایش گذاشته شد

مسئول سازمان سراج استان گلستان از آغاز فعالیت پروژه هنری «واقعیت مجازی سقا» برای دومین بار در کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «سید پیام حسینی» در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این پروژه فرهنگی و نمایشی در استان گفت: پروژه واقعیت مجازی سقا برای دومین بار در کشور در شهر گرگان در حال اجراست.


مسئول سازمان سراج استان گلستان افزود: هدف از اجرای این پروژه در شهر گرگان، بازسازی سه بعدی شهادت حضرت اباالفضل (علیه السلام) است که به همت جوانان ایران اسلامی این طرح خلق شد.


وی تصریح کرد: این طرح با استقبال پر شور عزادارن امام حسین(علیه السلام) در نخستین روز مواجه شد چه بسا قرارگرفتن در محیط سه بعدی از واقعه عاشورا، حسی فراموش نشدنی و بسیار تاثیر برانگیز را برای مخاطبان این فناوری به همراه دارد.


حسینی اظهار کرد: پروژه واقعیت مجازی سقا سفری به هزار و چهارصد سال پیش را فراهم می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت مجـازی، قدم در نخلستان های اطراف فرات نهاده و شاهد ایثارگری حضرت عباس(علیه السلام) باشیم.


وی افزود: این پروژه فرهنگی از روز پنج شنبه 21 شهریور ماه به مدت 6 شب در پارک شهر گرگان راه اندازی شده است و مردم عزیز استان می توانند همه روز از ساعت 19:30 الی 23 با حضور در این مکان واقعیت مجازی سقا به صورت رایگان تماشا کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها