وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان به توهین یک بازیگر به ساحت مقدس امام حسین (ع) واکنش نشان داد و گفت: این افراد به دنبال این هستند که این تحرکات و توهین‌ها در جامعه عادی‌سازی شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیدمحمدحسینی در مراسم یادواره شهدای روستای ورکش شهرستان طالقان که در مسجد روستای ورکش برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین و یاران باوفایش ،اظهار داشت:ایران اسلامی وارث مکتب عاشورا و کربلا است.

واکنش وزیر اسبق ارشاد به توهین ‌بازیگر سینما به ساحت مقدس امام حسین (ع)

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، افزود: دوران امام سجاد(ع) دوران اختناق و خفقان بود و تنها رسانه ایشان دعاهای ناب و سرشار از مضامینی بود که داشتند.

 وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رساله حقوق حضرت امام سجاد(ع) دارای محتوی بسیار عالی است و در این وضعیت غربیها به دنبال این هستند که به ما درس حقوق بدهند این در حالی است که همه موارد حقوقی در رساله حقوقی امام سجاد(ع) وجود دارد،برخی روشنفکران غرب زده دست گدایی به طرف غربی دراز میکنند.

حسینی  با بیان اینکه  تاکید رهبری معظم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت بر اساس نسخه داخلی و استفاده از ظرفیتها و داشته‌ها و پرهیز از استفاده از نسخه‌های غربی بود،متذکر شد: در مسائل حقوقی و فرهنگی نیازی به منابع غربی نداریم.

وی با بیان اینکه نباید به ستمگر متوسل شد و متاسفانه برخی جوانان تحت تاثیر فضای مجازی و  مسئله دار قرار می‌گیرند که توصیه شده است که از این افراد اجتناب کرد، تصریح کرد: برخی از این معاندین جمهوری اسلامی به ترامپ و بولتون معزول  متوسل می‌شوند و یا در دوران جنگ منافقین در نهایت به صدام متوسل شدند و به پادوی صدام تبدیل شدند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ دو جبهه حق و باطل بیشتر وجود نداشته است،گفت: کسانی که در جبهه حق هستند روز قیامت رو سفید هستند.

وی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم  نقش موثری در ایجاد امنیت در منطقه دارند،ادامه داد:شهدای ما هم با الگوگیری از شهدای کربلا به درجه رفیع شهادت نائل شدند، در هر کوی و برز و شهری شهدایی هستند و این نشان از این دارد که همه اقشار در جنگ تحمیلی حضور داشتند و نقش مردم از همه پررنگ تر بوده است.

حسینی با بیان اینکه رسالت ما این است که یاد و نام و فرهنگ شهادت را زنده نگهداریم، گفت: عده‌ای به دنبال استحاله در حوزه ایثار و شهادت هستند، افرادی در حال حاضر در فضای مجازی به ساحت ائمه اطهار جسارت می‌کنند،بالاخره دیگران این افراد را تشویق می‌کنند و معلوم نیست که این افراد که هستند و چه ماهیتی دارند‌، مسلمان و یا غیر مسلمان هستند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این افراد به دنبال این هستند که این تحرکات و توهین‌ها در جامعه عادی‌سازی شود، متذکر شد: ما باید با غیرت از این فرهنگ صیانت و حمایت کنیم، در طول این هزار و 380  گذشته پدران ما نگذاشتند که فرهنگ حسینی از بین برود و در دوران قلدری رضاخان و آن فضا هم نگذاشتند که این فرهنگ به فراموشی سپرده شود و از آن دفاع و حراست کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها