خبرهای داغ:
مدیر کارگروه اشتغال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی گفت: با هدف تلاش برای تحقق شعار سال در راستای حمایت از زعفران کاران در استان گام برداشته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

 آرزو سلطان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با عنایت به اینکه در سال رونق تولید قرار گرفته‌ایم، برای حمایت از کارآفرینان تازه‌کار و کسانی که برای ورود به عرصه تولید از جمله کشت و برداشت زعفران راغب هستند گام برداشته می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان برای حمایت از کارآفرینان تازه‌کار و نوپا اقدامات خوبی در حال شکل گرفتن است، ادامه داد: در این راستا برای آموزش کشت زعفران و خرید تضمینی محصولات اقدام می‌شود.

این کارآفرین نمونه ضمن اشاره به اینکه آذربایجان غربی مستعد فعالیت کشاورزی است، اضافه کرد: از این ظرفیت خدادادی باید به شکل جدی استفاده شود؛ از این رهگذر می‌توان جوانان را از بیکاری هم نجات داد.

سلطان‌زاده با خطاب قرار دادن فعالان اقتصادی و کارآفرین‌های صاحب‌نام و موفق، حمایت آنها از کارآفرین‌های تازه‌کار را خواستار شد و اظهار کرد: چنانچه از واحدهای جدید و تازه‌تاسیس پشتیبانی کنیم، در این صورت برای رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری کمک قابل توجهی کرده‌ایم.

وی افزود: علاقه‌مندان برای  فعالیت در این زمینه می‌توانند به سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهدای استان واقع در جنب رستوران طلائیه ارومیه مراجعه کرده یا اینکه با سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی تماس بگیرند.

این فعال اقتصادی سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در صورت جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری و سایر دلسوزان انقلاب، بسیاری از مشکلات در مدت زمان اندکی برطرف می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات