مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):

مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری است، گفت:با عنایت خداوند متعال و تکیه بر توانمندی ها می توانیم سبب پیشرفت و آبادانی کشور و ناامید ساختن دشمنان شویم.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام بیگدلی در مراسم یادواره شهدای شهرستان ایجرود ضمن تسلیت سالروز شهادت سفیر کربلا، امام سجاد (ع) اظهار داشت:امام سجاد (ع) ادامه دهنده نهضت حسینی بوده و اگر ایشان و حضرت زینب کبری (س) نبودند، عاشورا و فرهنگ عاشورا در همان کربلا می‌ماند و توسط دشمنان دچار تحریف می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از شهدای کربلا جانانه از کشور دفاع کردند و در مقابل ظلم جنگیدند، خاطرنشان کرد:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از یاران امام حسین (ع) جانانه از کشور دفاع کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهداست، افزود:شهدا با گذشتن از جان خود، در برابر دشمن ایستادگی کرده و با کمک خداوند و پیروی از ولایت فقیه، اجازه ندادند که دشمن ذره‌ای در خاک کشور نفوذ کند.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه تصریح کرد:تبعیت از ولایت، ایستادگی ملت و قدم برداشتن در مسیر آرمان‌های رهبری و امام راحل باعث شکست تحریم‌های دشمن و تبدیل آن‌ها به فرصت می‌شود.

وی بیان کرد:همچنین خودباوری اصل دیگری است که می‌تواند اهداف انقلاب را پیش ببرد و ما با این مهم نشان دادیم که با تکیه بر ایمان و با اتکا بر توان داخلی خود می‌توانیم بر دشمن پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، راه مقابله با تحریم‌های دشمن را انجام کار جهادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

این مسئول در پایان تاکید کرد:با عنایت خداوند متعال راه شهدا را با عزت و ایستادگی بیشتر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهیم داد و پرچم استقلال، آزادگی، سربلندی و تشیع را در دنیا برافرازیم.

گفتنی است یادواره شهدای شهرستان ایجرود در محل مسجد صاحب الزمان روستای سعیدآباد این شهرستان با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار