یک استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: نواجوانان مسلمان با صدای لبیک یا حسین(ع) و با اتحادی که دارند لرزه بر جان دشمنان دین اسلام می اندازند
کد خبر: ۹۱۷۳۶۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف استاد دانشگاه در تجمع بزرگ احلی من العسل در حسینیه شهدا سرخه در جمع دانش آموزان و مدیران ادارات شهرستان با اشاره به اینکه حضرت قاسم(ع)، رضایت امام حسین(ع) (امام زمان خود را) برای ورود به میدان جنگ و شهادت در راه خدا بسیار شیرین دانست گفت: شما با این تجمع می خواهید نشان دهید که با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، راه حکومت حضرت قاسم(ع) را ادامه می دهید. این برای شما بسیار شیرین است چون رضایت امام زمان خود را فراهم می آورید.
وی با بیان اینکه شما نیز باید از حضرت قاسم تبعیت کنید افزود: این را در طول هشت سال دفاع مقدس، هم سن و سال های شما ثابت کردند و با سن کم خود در دوران جنگ خوش درخشیدند. شما در دورانی قرار دارید که آنقدر قوی شده اید که دشمن از شما می ترسد و دشمن به التماس افتاده است و دوره عزت و قوت شماست.
استاد دانشگاه تصریح کرد: شما با گفتن لبیک یا حسین(ع) در اینجا، لرزه بر اندام دشمن در آنسوی مرزها می اندازید. امروز دشمن با شنیدن نام ایران می ترسد چون شما پیرو حضرت قاسم(ع) هستید. این درحالیست که نوجوانان سایر کشورها ممکن است خیلی چیزها داشته باشند، ولی عزت و جرات مقابله با دشمن را ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها