خبرهای داغ:
فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:
فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح جایگاه و اهمیت شهدا در انقلاب اسلامی، گفت: شهدا چراغ‌های هدایت هستند و هر فتنه‌ای به برکت آنها برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۴۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید محمد باقرزاده در یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی کشور در تبریز، اظهار کرد: تربیت نیروهای زبده و نخبه که بتوانند ماموریت ها را با سرعت، قدرت و بصیرت انجام دهند لازمه پلیس و یگان ویژه است.

وی افزود: نیروهای انتظامی با دارا بودن این صفات تاکنون نتایج خوبی را در تامین رفاه و آرامش مردم بدست آوردند و توانستند در تامین امنیت و مبارزه با مجرمان گام های اساسی بردارند.

سردار باقرزاده گفت: پلیس باید پیشگام و جلودار مبارزه با جرم باشد و بیشتر زمان ها "سد رخنه" کند تا دفع ضرر گردد که تاکنون توانسته به وظایف خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی در مقابل بسیاری از نفوذها حضور می یافت تا در ادامه نیروهای سپاه و ارتش می رسیدند.

سردار باقرزاده افزود: در خصوص سختی ماموریت یگان ویژه تردیدی وجود ندارد و برای حفظ آمادگی تلاش ها و آموزش های دشواری را می گذرانند تا بتوانند به خوبی آمادگی لازم را برای انجام وظایف کسب کنند.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بصیرت، تشخیص وظیفه و تکلیف، عالم به زمانه، پایداری و بینش از صفات متمایزکننده سربازان یگان ویژه است که گام‌های عملی برای رسیدن به منش شهادت بوده که شهدا آن را کسب کردند.

ارسال نظرات