مراسم دهه اول محرم در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۳۶۳۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در دهه اول محرم در جمع پایوران و کارکنان سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن، به حضور امام حسین(ع) و صحرای عرفات اشاره نموده است گفت: نعمت خلقت نخستین نعمتی بوده که خداوند به انسان اعطا کرده است؛ ( ای انسان تو هیچ نبودی و وجود نداشتی، بهترین موجودی که در عالم خلقت خلق کرده ام تو بودی، چرا که زمانی که تو را خلق کردم به خود تبارک الله گفتم. تور ا نقش بندی کردم و در رحم مادر به شما دست و پا و شکل دادم)
وی با بیان اینکه خداوند در سوره بلد از انسان سوال می کنند((تو را چشم ندادم، تو را لب ندادم و اگر یکی از لب هایت ثابت بود تا 90 سال نمی توانستی کلمه ای بر زبان آوری)) افزود: اگر فک پایین را مانند فک بالا ثابت می کردم نمی توانستی از شیر مادر بنوشی، زمانی که به دنیا آمدی بی سواد بودی و من با انگشتانت به تو علم و دانش آموختم و... همه این ها را به عنوان نعمت خلقت به تو هدیه دادم. ای بنده من، من برای تو کم نگذاشتم و شب و روز را برایت مهیا کردم و به زمین گفتم مخلوقی دارم که مهمان توست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه خاطرنشان کرد: خداوند می فرماید((بنده من اگر شب و روز نعمت های مرا بنویسید؛ از شمارش خارج است. اما بنده من، توجه کردی؟ روز هایت که به گناه سپری شد، به دستورات من پشت پا زدی، گفتم عرق نخور ولی خوردی، زنان و دختران ناموس من هستند و گفتم بی حجاب و عریان در بین مردم ظاهر نشو؛ امّا تو گوش نکردی. اما من خدا چه کردم، تو را شب هنگام مراقبت کردم در برابر زلزله، حشرات، مار و عقرب تا بر تو به عنوان عذاب وارد نشوند فرشتگان من از گناهان شما ناله و شکایت می کنند، که چرا ای خداوند مهربان در برابر گناهانشان صبور و بردباری؟))
ارسال نظرات
پر بیننده ها