تعهد شهرستان بردسکن برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در امسال 72 میلیون تومان است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بردسکن تعهد شهرستان بردسکن برای کمک به بازسازی عتبات عالیات را در امسال ۷۲ میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
حاج محمد اسماعیل نیا در حاشیه برگزاری همایش رابطین این ستاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: تاکنون ۲۲ میلیون تومان از این تعهد با کمک‌های بسیار خوب مردم منطقه محقق شده است و امید است در شب تاسوعای حسینی طبق سنوات قبل با کمک عزاداران ۱۰۰ درصد این تعهد انجام شود.
 
وی عنوان کرد: از سال ۸۶ که شروع فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در بردسکن بوده است تاکنون مردم شهرستان بردسکن ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته اند که براساس نیت افراد در محل خودش هزینه شده است.
 
وی از تکمیل صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف خبرداد و گفت: این صحن ۶۱ هزار متر مربع وسعت دارد و در ۴ طبقه ساخته شده است که برای تکمیل آن ۷۰۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است که قرار است همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی این صحن افتتاح رسمی شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بردسکن با اشاره به ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا گفت: این صحن ۱۰۶ هزار متر مربع وسعت دارد که مردم می‌توانند به ازای هر متر مربع به هدیه ۴ میلیون تومان در ساخت این صحن نیز مشارکت و سند آن برای خود و یا خانواده آن‌ها صادر شود.
 
اسماعیل نیا از صدور مجوز موکب سید الشهدا(ع) برای خدمت رسانی به زائران اربعین در عراق خبرداد و گفت: امسال این موکب علاوه بر پخت ۳ هزار قرص نان در روز بحث پذیرایی صبحانه، ناهار و شام را برای ۳ هزار نفر از زائران را در روز انجام خواهد داد. وی از مردم خواست برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این ستاد اعلام کنند.
 
وی ازکمک ۱۰۰ میلیون تومانی یک خیر نیز برای کمک به موکب سید الشهدا این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به فعالیت گسترده این موکب می‌طلبد کمک‌های بیشتری به این موکب انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها